Error
  • [OSMyLicensesManager] Alledia framework not found

SimplyBhangra.com

djheer

Offlicence - Ghaint Patola (Out Now)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 

Offlicence are back with their new single release “Ghaint Patola” produced by UK Asian Producer “J-Ice.”

“Ghaint” being the Punjabi word for ‘Superb,’ is the perfect way to describe how Offlicence feel in anticipation towards this release, which is the follow-up to the their previous dance floor hit ‘Maar Glassi’ which peaked at #3 in the iTunes World Music Charts.

“Ghaint Patola” is an uplifting Bhangra single, inspired by an 'outstanding female' for which the foundation of the song and video are based around. The song is the second single release as a warm up to the anticipated Offlicence album, which is yet to be revealed.

This is the group’s first release of 2011, after having a successful year previously with Maar Glassi pushing them up to the next platform. 2010 provided Offlicence with great associations such as Christian Audigier and Panjabi MC, with whom they are supported by and are touring with respectively in the UK and internationally.

The video for Ghaint Patola will be aired on TV stations one week before the song’s release date.

The single is out Nowst 2011 for download via iTunes and other digital retailers.

Ghaint Patola - Single - Offlicence

[hdplay videoid=338 height=400 width=650 playlist=false autoplay=false]

Share

Comments   

HAHAHA
-1 #10 HAHAHA 2011-04-28 16:38
this is a good joke!

well done to PMC and Sunny for bringing more rubbish into the industry.
Quote
UK PMC
+1 #9 UK PMC 2011-04-24 01:26
meaning of patola on urban dictionary

Word used to describe the attractive ,hot ,sexy Punjabi Girl..

Often Punjabi guys use to comment in a smiling and romantic way to any walking sexy girl passing by them....
Sunny : Mein keha aaj tan poora Patola lagdi hai

Jazmine: Eida hi hai fer mundeya .... tere Is patole te sara jag duleya firda .
Quote
foolish indian
-1 #8 foolish indian 2011-04-24 00:30
Quoting lololzzzz:
the guy doing the hype speach is sikk but soon as the singer kicks in in the tune its gonna be shite as this guy cannot sing lolol


DONT GET WHY THIS FOOL SUNNY FLEW THE SINGH TO THE UK TO DO HIS SKIT FOR THE TUNE. THATS THE ONLY THING THAT SOUNDS SIKK REST IS SHIT
Quote
XYZ
0 #7 XYZ 2011-04-24 00:22
lmao this is sikk ghaint lol ripping super man hahahah
Quote
FAKERS
-2 #6 FAKERS 2011-04-24 00:12
lolol this is so so stupid as even this guy sitting next to the girl in the blue suite so called main model, he seems like what the hell is this stupid singer saying as his face impressions say it all. then you got two karlaa doing bhangra moves with lame rap lines. SUNNY Parji get rid of the fake ass rings and fake clothes and be normal. In the video SUNNY pretends to act out the Vaja piece that is probably played by a 3 year old kid. lmao dont giv up your day jobs boiz
Quote
PMC DESPRADO
+1 #5 PMC DESPRADO 2011-04-22 23:37
PMC is looking wacked out hanging around with this fool. even when hes doing shout outs for PMC on you tube video he out of key and cannot hype shit. this is really desperate to be singing like this and OMG get real how did this fool pull of a sponsor from major people. this is not bhangra nor singing. i got a dog and its howls and it sounds better then this tuttoo
Quote
wft
+1 #4 wft 2011-04-22 23:34
bro you may have clothes and shades but your so so shit and terrible. them karla look so [censored]ed up and cannot rap or mc shit as they always talk about lame shit girls ect. when you wearing the Kunda around your neck is bare show up for us skih's when you cannot even speak Punjabi nor talk.
Quote
Rajinder Singh
+1 #3 Rajinder Singh 2011-04-22 23:30
firstly i would like to say that it is nice our youngster taking positive rolls to become supper stars ect. the sad thing is this singer has no clues of Punjabi context as the wrod he is advertising should be khaint and not Ghaint. no such word exsists in our Punjabi content. can some body help this poor kid as he is terrible and to be honest i am not sup prized with this fool as he is hanging around with Punjabi Mc who also thinks he a Sikh but have no Punjabi tuition. sad to see this fool sing bad Punjabi and seriously mate you need to go to the Gurdwara and learn Punjabi or ask your mum and dad what he is saying and what it means.

kind regards from a lecturer @ the university of Punjab folk society.
Quote
lololzzzz
+1 #2 lololzzzz 2011-04-13 00:12
the guy doing the hype speach is sikk but soon as the singer kicks in in the tune its gonna be shite as this guy cannot sing lolol
Quote
kains
+2 #1 kains 2011-04-08 08:22
what a promo or NOT!c
Quote

Add comment

Security code
Refresh