SimplyBhangra.com

djheer

Jay Sean - 'Stay' - Boy Better Know Remix

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
{flvremote img="http://www.simplybhangra.com/sb_front_video2.jpg" showstop="true" width="460" height="300" usefullscreen="true"}http://simplybhangra.com/media/videos/jaysean/STAYBOYBETTERKNOWREMIX.flv{/flvremote}
{flvremote divid="jaysean/STAYBOYBETTERKNOWREMIX.flv" popup="true" autostart="true" img="http://www.simplybhangra.com/sb_front_video2.jpg" showstop="true" width="840" height="500" usefullscreen="true" stretch="3"}http://simplybhangra.com/media/videos/jaysean/STAYBOYBETTERKNOWREMIX.flv{/flvremote} {avrpopup type="lightbox" id="jaysean/STAYBOYBETTERKNOWREMIX.flv"}Click here to turn the lights down!{/avrpopup}

Guerilla Hype Videos Presents, in association with Jayded & 2Point9 Records Ltd.

Jay Sean - 'Stay' - Boy Better Know Remix feat. Frisco, Skepta, Chipmunk, Jammer & MC Zani

Shot by Guerilla Hype Videos - http://www.guerillahype.com

Comments   

kiwi
0 #20 kiwi 2010-06-24 14:50
mamma mia wanna have sex???:)
Quote
kiwi
0 #19 kiwi 2010-06-24 14:49
ur fhukin sexy babe i wish we can go in the bed
Quote
LiLMiZZZaraKhan??x
0 #18 LiLMiZZZaraKhan??x 2010-03-31 14:57
Brappppppp..... .... ppl jammin wiv his tuness with my gyals........ woohooooo Drayton manor 12th April 2010 Can't wait... anybody going......???? ??? Brappp Telford Galdem here!!!!!!!!
Quote
............
-2 #17 ............ 2008-07-16 22:20
i agree wiv u sadia hes luks n sings betta wen he is with juggy d and the rishi rich project
Quote
sadia
0 #16 sadia 2008-07-04 14:28
:s its diff 2 wat jay normally dus da onli prob is deres nt much of him in no offence i prefer jaii wen hes wiv juggy n rishi rich singin wit da asian flow da song is a 4 out of 10 4 me
Quote
Ismail
0 #15 Ismail 2008-06-30 19:30
Hiya how do u download this plz tell me sum1 maybe [censored] :cheer:
Quote
selina
0 #14 selina 2008-06-30 17:04
Prefer the original tbh
lol in comparison 2 the original- the video looks way better, it sounds better, n the whole thing looks unique.
Original is way better
Quote
ay sean fan
0 #13 ay sean fan 2008-06-27 10:20
eh wat r u guys sayin this tune iz sik i lov it n i lov jay sean he is bufffffffffffff fffffffffffffff fffffffffffffff fffffffff. :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
Quote
blue babe
0 #12 loving it rates ur song .....blue babe 2008-06-26 08:20
:-x :P :D the song is so rubbish u have taken a big turn in your career i hate the video and u aint got a big part in it :s :s :!: :!: :!:
Quote
Guest
0 #11 Guest 2008-06-24 17:57
btw i aint defending the track..its bad..the original was better
Quote
Guest
0 #10 Guest 2008-06-24 17:56
get ur facts str8 ppl...jay started off rappin b4 he did R&B...so it aint nothin new dere if he collabs...nd as far as acting like a US wannabe street thug...where? becoz hes with a bunch of weak rappers dont make him think hes hard....if nyhting hes goin way too mainstream in da Uk wid dis...wtf was dat statement about paki\'s suppose 2 mean kid? u got somethin against????
Quote
ash
0 #9 re:ash 2008-06-24 16:04
Quote:
Thats so sad.I saw a guy bringing his album evrything looked good until then.Here he comes with a video acting like a US wannabe street boy and a stupid remix of such a good song.He needs some advice He is changing daimonds into stones :-x
2 rite this song is crap i jus hate it he needs 2 stik 2 the original
Quote

Add comment

Security code
Refresh