Error
  • [OSMyLicensesManager] Alledia framework not found

SimplyBhangra.com

djheer

TJ - Je Nachna (Out Now)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.17 (3 Votes)

Born & raised in the UK, TJ has been classically trained by his father, Ustad Baldev Singh Ji and now under the guidance of the legendary Kumar from Heera, check out the Kumar introducing TJ here!

 

It’s always great to see new UK born & bred talent enter the world of entertainment. It is also an exciting time when they are mentored by a legend in the game. The new year signals the arrival of a fresh talent courtesy of Swag Entertainers.

With influences from his classical background fused with growing upin the UK, TJ aims to showcase his versatility starting with his debut single, Je Nachna, produced by Jaz Rattan.

Je Nachna - Single - TJ

Comments   

0000
+2 #49 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)0000 2013-02-10 13:14
Quoting Aneela:
people chillax!! yeah agree with hmmm, shes probably a kid! i think this debate should be ended noww, TJ is no way as good as T-Minder or D-Sarb, the song sounds awful on TV!!

De[censored]ds what kind of tv you have. Lol
Quote
0000
-5 #48 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)0000 2013-02-10 00:53
Quoting Aneela:
people chillax!! yeah agree with hmmm, shes probably a kid! i think this debate should be ended noww, TJ is no way as good as T-Minder or D-Sarb, the song sounds awful on TV!!

Lol
Quote
Aneela
-7 #47 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)Aneela 2013-02-09 22:53
people chillax!! yeah agree with hmmm, shes probably a kid! i think this debate should be ended noww, TJ is no way as good as T-Minder or D-Sarb, the song sounds awful on TV!!
Quote
Hmmm
-6 #46 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)Hmmm 2013-02-09 21:51
@Realist

Roshni800 is probably a little teenage girl. You can see that by the way she comments.
Quote
Realist.
0 #45 Realist. 2013-02-09 21:37
@Roshni800

Actually if you read what i said, i stated that in my opinion T Minder and D Sarb are both better vocalists than TJ- this was in reference to one of your own previous comments, saying that TJ was better!
Im not a 'pure-hater' of TJ as you put it, if you go back to my first few comments i actually wished this guy well in the industry.
Im sure people giving TJ constructive criticism will do him better in the long-run compared to people like you telling him he's Gods gift to Bhangra, when clearly he still has many hours of practice to put in to take him to a decent level.
I believe he will improve, as both D-sarb and T-minder have and i wish all 3 artists a long run in the industry.
Quote
Roshni800
+1 #44 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)Roshni800 2013-02-09 21:01
Quoting Realist.:
@Roshni800

HAHA i love how you pick out small things to quote and comment on, look at the whole statement dont choose bits which you can reply back to (weakly). But maybe thats just how you are, you cherry pick what you like; in the same way you've previously said that TJ is better than other newcomers in the industry such a T-Minder & D-Sarb, just becuase you find him to be more attractive! Youve overlooked that both other artists are better singers than this guy, and what your forgetting is that this is the music industry where the MOST important thing should be the vocals of the artist!


The fact that you think d-sarb or t-minder are good singers says everything about your pointless opinions. Stick to those guys as TJ doesn't need pure haters like you. I'll support him based on his talent, you just need to get out more. Good day loser.
Quote
Realist.
0 #43 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)Realist. 2013-02-09 16:46
@Roshni800

HAHA i love how you pick out small things to quote and comment on, look at the whole statement dont choose bits which you can reply back to (weakly). But maybe thats just how you are, you cherry pick what you like; in the same way you've previously said that TJ is better than other newcomers in the industry such a T-Minder & D-Sarb, just becuase you find him to be more attractive! Youve overlooked that both other artists are better singers than this guy, and what your forgetting is that this is the music industry where the MOST important thing should be the vocals of the artist!
Quote
roshni800
-3 #42 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)roshni800 2013-02-09 13:51
Quoting Realist.:
Haha fair enough, i dont claim to be an expert in anything.

Understatement of the year


Quoting Realist.:
@Roshni800 ...or maybe you actually see some talent in him which nobody else on this site does!


Oh i'm sorry, i didn't know simply bhangra had a viewership of 1. Please don't speak on behalf of everyone else on this site, you make yourself look like a fool, which im sure you are.
Quote
Realist.
-2 #41 Realist. 2013-02-07 06:50
Haha fair enough, i dont claim to be an expert in anything; tbh i agree with you Lil Wayne is wack but during the Big Tymers days whn Lil Wayne was still grinding and not appearing as the main artist in tracks he had some talent. These days the groupie mentality kicks in and he's loved because of his brand value and can put out anything and still get sales. Trust me even in hiphop i look for lyrical talent above anything else.
Quote
Goat Rider
-3 #40 Goat Rider 2013-02-07 05:01
Quoting Realist.:
Quoting Goat Rider:
Quoting Roshni800:

but let's be real here mr realist, looks sell just as much as talent, regardless of industry.

Nah man....nahh.
Example: Lil Wayne...no looks...no talent...Multi-millionaire.


Actually Lil Wayne was pretty talented when he first started out, thats one of the reasons why Birdman 'took him under his wing' pardon the pun! But yea your point is fair some people get lucky and become sucessful, thats nothing to begrudge its just the way of life!


Realist, i love you and your bhangra commentary, but hip-hop is my area of expertise!!
Quote
Realist.
-1 #39 RE: TJ - Je Nachna (Out Now)Realist. 2013-02-07 03:25
@Roshni800, seriously i think you take this comment thing a bit too seriously! Honestly, you like this guy for whatever reason be it as a friend, a groupie or maybe you actually see some talent in him which nobody else on this site does! But come on your way of using words to attempt to put people down by either swearing at them or just by going into some emotional rant really isnt necessary! Oh and if you could provide your opinion on other songs apart from the ones invovling this TJ guy maybe people wouldnt give you the 'groupie' label.
Quote
Realist.
-1 #38 Realist. 2013-02-07 03:21
Quoting Goat Rider:
Quoting Roshni800:

but let's be real here mr realist, looks sell just as much as talent, regardless of industry.

Nah man....nahh.
Example: Lil Wayne...no looks...no talent...Multi-millionaire.


Actually Lil Wayne was pretty talented when he first started out, thats one of the reasons why Birdman 'took him under his wing' pardon the pun! But yea your point is fair some people get lucky and become sucessful, thats nothing to begrudge its just the way of life!
Quote

Add comment

Security code
Refresh